سوالات متداول
اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید می توانید از تماس با ما به پاسخ خود دست یابید
کدام پرداخت ها را قبول می کنید؟
مجموعه سایگو با فراهم سازی شیوه های پرداخت آنلاین ، پرداخت واریز وجه بصورت حساب ، کارت به کارت و شبا ، پرداخت و تحویل محصولات از فروشگاه ما بصورت حضوری با ضمانت محصولات بصورت 7 روزه ( ضمانت تست و سلامت محصول ) امکان انتخاب را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده ایم .
گارانتی و پشتیبانی محصولات به چه صورت می باشد ؟
کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمانت سلامت 7 روزه از زمان تحویل می باشند و مشتریان عزیز می توانند در صورت نیاز درخواست خود را در پنل کاربری خود ثبت و بررسی نمایند . جهت مرجوعی کالا باید کالا با بسته بندی اصلی و بصورت تحویل گرفته شده از مامور پست باشد و هرگونه تغییرات ظاهری باعث کنسل شدن گارانتی محصول می گردد .
خرید حضوری از فروشگاه چگونه است ؟
فروشگاه سپنتا ، مجموعه حضوری ما در شیراز می باشد که برای مشتریان عزیز امکان ثبت و تحویل بصورت حضوری را فراهم آورده است . با توجه به آدرس و ساعت ثبت شده می توانید اقدام به تحویل سفارشات خود نمایید .
چرا باید در وب سایت شما یک حساب کاربری ثبت شده داشته باشم؟
جهت دسترسی به فاکتور های فروش ، پیگیری مستقیم سفارشات ، درخواست گارانتی محصول مشتریان عزیز حتما باید در سایت حساب کاربری ثبت شده داشته باشند . اطلاعات ثبت شده در سایت بصورت محرمانه و با امنیت کامل نگداری خواهند شد .
امتیازات ثبت شده قابل استفاده هستند ؟
کلیه امتیازات ثبت شده در پنل کاربری مشتریان بصورت مستقیم و با ارایه کد تخفیف قابل بازخرید می باشند .
نحوه ارسال سفارشات چگونه است ؟
کلیه سفارشات مشتریان عزیز با پست پیشتاز و برای مشتریان شهر شیراز با پیک موتوری صورت می گیرد و همچنین مشتریان عمده نیز می توانند بصورت پست پیشتاز یا باربری بسته به حجم و وزن سفارش صورت می گیرد .